Характерною особливістю позаурочної роботи є те, що вона здійснюється на основі добровільності: кожен учень за власним бажанням вибирає для себе той чи інший вид діяльності.
Розвитку творчих здібностей сприяє творчий, доброзичливий клімат, атмосфера поваги і співробітництва вчителя та учнів, увага до кожного учня, заохочення навіть маленького успіху. Тому педагоги сприяють залученню учнів до діяльності гуртків та секцій.
У ліцеї працюють: предметні гуртки, літературні гуртки, гуртки за інтересами, гуртки художньої самодіяльності, спортивні гуртки.
Члени предметних гуртків беруть участь у масових виховних заходах, тематичних вечорах, конкурсах, олімпіадах, тижнях знань, випускають стіннівки. Це сприяє поглибленню знань і підвищує інтерес до навчальних предметів.
Технічні гуртки допомагають учням оволодіти певними видами практичної діяльності, набути професійних знань та навичок.
Предметні, технічні й спортивні гуртки є позаурочними організаційними формами навчання, їх завдання — поглиблення набутих на уроках знань, розвиток інтересів і здібностей учнів.
Отож, першочерговим завданням керівника гуртка є виявлення тих здібностей, які має кожен учень. Знайти в кожного учня творчий потенціал, навчити його працювати, допомогти зрозуміти і знайти себе, зробити перші кроки в творчості задля радісного, щасливого життя.
Позитивним результатом роботи гуртків є те, що учні щорічно на обласних конкурсах: ім. Петра Яцика, літературних, художньої самодіяльності, спортивних – займають призові місця.